Tegelberg van 4/4 - 10/4

Voler à la Campagne

Wil je afspreken om te vliegen, post een bericht hier. / Vous voulez convenir à voler quelque part, postez un message ici.

Moderator: Beheerders

Tegelberg van 4/4 - 10/4

Postby Koen T » Mon 23 Mar 2015, 15:54

Image
Locatie : Füssen / Schwangau -> 7u rijden vanuit Brussel, geen payage

Overnachtingsmogelijkheden: Keuze zat; vanaf 30euro/nacht voor 1-persoonskamer en voor zover ik het weet steeds tiptop in orde. Er zijn ook een paar campings met chalets. In die periode zal het niet nodig zijn om op voorhand te reserveren.

Data: Ik kan ten vroegste daar zijn op 4/4 en moet de avond van 10/4 zeker terug in Belgïe zijn.

Image
Startplaatsen: Je kan op de voornaamste startplaats geraken met een kabelbaan; leuk dus dat er achteraf geen auto's moeten opgehaald worden! Deze startplaats is een absolute klassieker en ontvangt N, NE, E, W, NW. Starthoogte 1696m, hoogteverschil 866m. Avondthermiek rond 17u is op die plaats geen uitzondering.

opmerkingen Om de kabelbaan te mogen gebruiken met een delta, moet je een "groene kaart" hebben. Deze kaart is gratis en kan bekomen worden bij de plaatselijke vliegclubs. Het is niet altijd gemakkelijk om die mensen te pakken te krijgen, dus zou ik willen proberen om op voorhand al afspraken te maken zodanig dat we daar niet teveel tijd verliezen met niet-vliegen.

Voila, bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd. Indien je geïnteresseerd bent kan je dat hier laten weten of op koen_thys@hotmail.com of via het nr. 0496/98 16 87.
Koen T

Re: Tegelberg van 4/4 - 10/4

Postby Koen T » Wed 01 Apr 2015, 17:13

Voorloopig vertrekken Hendrik en ik ten vroegste op paasmaandag (wegens familiefeesten tijdens het weekend).
Koen T

Re: Tegelberg van 4/4 - 10/4

Postby Hanssens Stephan » Wed 01 Apr 2015, 18:32

Zou graag meegaan ,aar vertrek vrijdag op skireis .
Veel plezier gewenst , vlieg ze!!!!!!!!
Hanssens Stephan

Return to Vliegen op de buiten