clubreis Aspres s Buech 26/07/2014 tot 03/08

Voler à la Campagne

Wil je afspreken om te vliegen, post een bericht hier. / Vous voulez convenir à voler quelque part, postez un message ici.

Moderator: Beheerders

Re: clubreis Aspres s Buech 26/07/2014 tot 03/08

Postby nestofdragons » Wed 23 Jul 2014, 19:20

Heren Swift Light piloten, als hoofdeigenaar van dat toestel leg ik de volgende regels op:

1) de Swift Light is enkel toegankelijk voor de piloten die de overeenkomst getekend hebben die ligt bij het logboek van de club. Ik wil van iedere Swift Light piloot hier op dit forum een bevestiging zien dat ze dat document ondertekend hebben. Ik vraag een van de piloten die vanuit EBBE vertrekken om een foto te nemen van dat document zodat we zeker zijn van de handtekeningen. Geen handtekening ---> geen vluchten in mijn toestel.
2) de briefing van de plaatselijke leider moet bijgewoond en opgevolgd worden door elke Swift Light piloot. Dus ... Airband, eerste vluchten bij rustig weer, circuit zwevers volgen, dragen van het safetyharnas in de Swift Light en alle andere regels dat ze daar tijdens de briefing naar voor brengen. Iemand die tegen deze eenvoudige regels zondigt, kan enkel nog vliegen op de Bi-Swift (en ik vermoed dat zelfs die toegang kan verboden worden indien de gedane fout te groot is). Ik duldt geen uitzonderingen. :evil:

Slechts één bijkomende tip: ik verwacht dat jullie mijn toestel als een waar juweeltje behandelen, maar ...realiseer je ook dat materiaal kan vervangen worden, een mensenleven niet. Doe geen zotte dingen om het toestel te redden. In worst case ...safe yourself ...use the chute.

Voor de rest: geniet van het vliegen en de totale airplane-sfeer ter plaatse
Koen http://www.nestofdragons.net (site about weird airplane design) 04 71 65 19 75
nestofdragons

Postby Pavel » Sun 03 Aug 2014, 09:08

flights light (spijtig van het weer want er konden daar belachelijke grote distances gevlogen worden)
http://www.fbvl.be/leo/index.php?name=l ... 0&season=0

Nick: open driehoek van maar liefst 103 km en vrije afstand van 105 km ( Knap gedaan voor de eerste keer, I'll hope you enjoyed it)
Pavel: verste vlucht : open driehoek 101 km en vrije afstand 112km ( fuck the weather!!! :twisted: )
Pavel

Postby Nick » Mon 04 Aug 2014, 13:38

't Was inderdaad een fijn vluchtje, jammer dat er niet meer in zat. Volgend jaar beter!

En ondertussen ligt op eigen bodem het Belgisch record voor het grijpen hè Pavel... :wink:
Nick

Postby Pavel » Mon 04 Aug 2014, 19:17

Het Belgisch record is al verbroken Nick, het moet gewoon nog totaal onklopbaar worden gemaakt :wink:
Pavel

Previous

Return to Vliegen op de buiten